Δεν μπορείς να νικήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
Δεν μπορείς να πολεμήσεις τους εχθρούς που 'χεις μέσα σου.
Μπορείς να τους αγκαλιάσεις, να τους γνωρίσεις, να τους αγαπήσεις.
Να μάθεις να ζεις με αυτούς και να δέχεσαι τα λάθη τους.
Όχι με βία, αλλά με αγάπη, μόνο έτσι θα καταφέρεις κάποτε να τους εξοντώσεις.
Αγάπησε τη σκοτεινή σου πλευρά, μετράει πιο πολύ από το να αγαπάς το "στιλιζαρισμένο" εγώ σου...

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

My Angel...

Κρύβομαι στα πιο βαθιά μου μυστικά
και αναδύομαι μέσα από τους μεγαλύτερους φόβους μου.
Με σπασμένα φτερά πολεμάω τα πρέπει 
και υπερασπίζομαι τα θέλω μου.
Και επιμένω να στέκομαι στα πόδια μου είτε νικήσω είτε χάσω.
Η σκοτεινή μου πλευρά ξεπηδά 
από τα πιο απόμακρα μονοπάτια του νου μου.
Με τυλίγει με τα πέπλα της, με κυριεύει,
διαβάζει την ψυχή και γεμίζει τη σκέψη μου.
Δίψα και επιθυμία να υποτάξει την αλήθεια μου.
Αγάπες και θύμισες η σωτηρία μου.
Φύλακας άγγελος
που με παίρνει από το χέρι και με καθοδηγεί.
Στα όσα πέρασαν μα μένουν χαραγμένα στην καρδιά,
σε στιγμές που ξυπνούν συναισθήματα,
στα όσα η διαδρομή δεν έχει φανερώσει ακόμη.
Ατέρμονος αγώνας κυριαρχίας,
φαύλος κύκλος και αιώνιο παιχνίδι διεκδίκησης.
Όμως εγώ δεν θα χαραμίσω τα όνειρα μου...
Θα έρθω αντιμέτωπη με το σκοτεινό μου πρόσωπο
και πάλι από τις στάχτες μου θα ξαναγεννηθώ...
Με καινούρια φτερά...

3 σχόλια:

Jade είπε...

"Όμως εγώ δεν θα χαραμίσω τα όνειρα μου..."
Γι' αυτό σε πάω. ;)

Καληνύχτες
:)

Unidentified είπε...

:) ...

Καλή σου μέρα Jade!!

Ναταλία είπε...

Πολύ όμορφο! :)